Geen categorie

Workshops Landelijke LIO-dag MVT 2020

Alle info over de Landelijke LIO-dag MVT 2020 vind je hier.

(onder voorbehoud van kleine wijzigingen)

Taalspecifiek

Duits    

Marrit van de Guchte – Interaktion im Unterricht mit digitalen Medien

Judith Nauta-Glasauer – Kunst im Fremdsprachenunterricht

Engels  

Janneke Geursen – Cooperative reading

Esther van Noort – Language teaching and citizenship

Nienke Smit – Meaningful interaction through calibrated questions

Calijn de Jong & Stef Siepel – Gamification in the English Classroom

Frans    

Joke Rentrop – Rencontre interculturelle entre Mourad, né à Nice de parents algériens et élève …, né à … de parents … Approche littéraire ou l’élève réfléchit sur sa propre culture à travers des textes visés aux contextes inconnus

Jos de Ridder – Leren (van) schrijven ?

Spaans 

Ana Llamazares – El placer de leer – literatura a la medida de los jóvenes

Taaloverstijgend

Jos de Ridder & Calijn de Jong – Cultuur en Communicatie in de Klas

Juan Espínola – “Metacognitie in luistervaardigheid”

Jasmijn Bloemert – Een relevant MVT-literatuurcurriculum: tijd voor een upgrade

Stefanie Ramachers – Het potentieel van korte verhalen in het vreemdetalenonderwijs

Wilma Kruithof – Uitdagen en ondersteunen in de MVT-les

Anna Kaal – Taalbewustzijn aanwakkeren via metaforen