Geen categorie
Workshops Landelijke LIO-dag MVT 2020
Alle info over de Landelijke LIO-dag MVT 2020 vind je hier.
(onder voorbehoud van kleine wijzigingen)
Taalspecifiek
Duits
Marrit van de Guchte – Interaktion im Unterricht mit digitalen Medien
Judith Nauta-Glasauer – Kunst im Fremdsprachenunterricht
Engels
Janneke Geursen – Cooperative reading
Esther van Noort – Language teaching and citizenship
Nienke Smit – Meaningful interaction through calibrated questions
Calijn de Jong & Stef Siepel – Gamification in the English Classroom
Frans
Joke Rentrop – Rencontre interculturelle entre Mourad, né à Nice de parents algériens et élève …, né à … de parents … Approche littéraire ou l’élève réfléchit sur sa propre culture à travers des textes visés aux contextes inconnus
Jos de Ridder – Leren (van) schrijven ?
Spaans
Ana Llamazares – El placer de leer – literatura a la medida de los jóvenes
Taaloverstijgend
Jos de Ridder & Calijn de Jong – Cultuur en Communicatie in de Klas
Juan Espínola – “Metacognitie in luistervaardigheid”
Jasmijn Bloemert – Een relevant MVT-literatuurcurriculum: tijd voor een upgrade
Stefanie Ramachers – Het potentieel van korte verhalen in het vreemdetalenonderwijs
Wilma Kruithof – Uitdagen en ondersteunen in de MVT-les
Anna Kaal – Taalbewustzijn aanwakkeren via metaforen